چگونه می توانم سم از بین بردن درمان جایگزین دیالیز برای درمان نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم سم از بین بردن درمان جایگزین دیالیز برای درمان نفروپاتی فشار خون

پدر من یک بیمار دیابتی است و کراتینین او 7.6 است، دکتر می خواهند به او را تحت دیالیز قرار داده است. من می خواهم بدانم آیا درمانی می تواند جایگزین دیالیز وجود دارد؟

به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند یک انتخاب برای پدر خود را، اما آن را تنها گزینه برای او نیست. در اینجا توصیه می کنیم درمان سم از بین بردن به او، که می تواند جایگزین دیالیز برای درمان بیماری خود.

چگونه می توان سم از بین بردن درمان جایگزین دیالیز؟

با توجه به سطح کراتینین پدر خود را، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری او را به نارسایی کلیه پیشرفت ادامه خواهد داد و باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه خود را. همودیالیز می توانید نگه دارید او برای زنده ماندن، اما آن را درمان دائمی نیست، چرا که به عنوان دیالیز در رفتن، حجم ادرار خود را کمتر و کمتر خواهد شد که به معنی عملکرد کلیه خود را دور سقوط خواهد کرد به تدریج. بنابراین اصلی ترین چیزی است که برای محافظت عملکرد کلیه باقی مانده و تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده خود را به موقع. اگر پدر شما می توانید درمان به موقع را، هنوز هم یک شانس بزرگ برای بازگرداندن عملکرد کلیه خود را وجود دارد. صمیمانه امیدواریم که او می تواند اندازه این فرصت بازیابی.

سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از درمان موثر برای نارسایی کلیه، می تواند آزاد از عوامل التهابی متوقف و روشن کردن مواد مضر در کلیه ها. در این روش، می تواند عملکرد کلیه به وخامت بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.

اگر شما علاقه مند در درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی فشار خون بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به شما سعی خواهد کرد.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: